Весь товар представлений в нашому секс шопі «CrazyLove» сертифікований, має гігієнічні висновки санітарно-епідеміологічної експертизи в Україні, абсолютно безпечний (якщо використовувати його за призначенням і згідно з інструкцією). Ми розуміємо, що вибір товару в онлайн магазині пов'язаний з певними труднощами. Тому ми намагаємося надати вам якомога більше інформації про товар: опис, фото, відео і докладні технічні характеристики.

 

Якщо у вас є які-небудь додаткові питання про товар, будь ласка задавайте їх нашим менеджерам по телефону, e-mail або в онлайн чаті до оформлення замовлення.

 

Відповідно до чинного закону України «Про захист прав споживачів» та відповідно до постанови Кабінету Міністрів №172 товари належної якості, такі як товари інтимного призначення і засоби особистої гігієни, обміну та поверненню не підлягають.

 

Під категорію подібної продукції підпадає практично весь асортимент інтернет-магазину «CrazyLove». А саме:

  • будь-які секс-іграшки, які безпосередньо контактують з будь-якою частиною тіла або людськими виділеннями;
  • еротична білизна і корсетні вироби;
  • рольові костюми;
  • лубриканти і збуджуючі засоби;
  • косметика і парфюмерія;
  • аерозольні балончики та медпрепарати.

Інтимні товари класифікуються як засоби особистої гігієни та обміну та поверненню не підлягають.

Якщо в товарі виявлено заводський брак, на такий товар діють гарантійні зобов'язання.

 

Гарантійні зобов'язання

  1. При виявленні браку необхідно надати нам фото чи відео з видимими ознаками браку, а також повний опис бракованого виробу: коли Ви отримали товар, за яких умов виник брак або був виявлений, в чому виражається, чи є видимі механічні пошкодження.

При неявному браку (поломка всередині іграшки) необхідно докладний опис: коли Ви отримали товар, за яких умов виник брак або був виявлений, в чому виражається, чи є видимі механічні пошкодження.

Описи типу: «не працює», «перестав працювати», «щось зламалося» і подібні короткі претензії оброблятися по гарантії не будуть.

Приклади правильного опису браку: «Товар був куплений 12.06.2019, через 1 місяць перестав заряджатися — індикатор заряду горить, але акумулятор більше не заряджається, зовнішніх механічних пошкоджень немає». «Товар був куплений 12.06.2019, після 3-х використань зламалася кнопка перемикання режимів — режими не перемикаються. Видимих ​​механічних пошкоджень немає» і тп.

  1. Відправка бракованого товару здійснюється виключно в чистому вигляді. Візуально брудний товар не приймається в обробку і відправляється до відправника за його рахунок. Тому відправляйте товар тільки в чистому вигляді!
  2. Витрати на пересилку браку, виявленого протягом 14 календарних днів з моменту продажу або відправки замовлення нами, покриваються за наш рахунок. При виявленні браку в термін більше 14 календарних днів після продажу або відправки товару, витрати на його пересилання несете Ви. Витрати на пересилку включають оплату за доставку браку до нас і відправку заміни.
  3. Перш ніж відправити бракований виріб, узгодьте з менеджером комплектацію повернення. Не завжди є необхідність відправляти виріб в заводській упаковці і з усіма аксесуарами. Іноді заміна бракованого товару або його частини може бути проведена без відправки до нас браку або ж відправка браку буде здійснена при отриманні заміни.
  4. При відправці браку, відправник зобов'язаний якісно упакувати товар, щоб він не пошкодився під час транспортування. Використовуйте якісні матеріали для упаковки товару. Механічні пошкодження, що виникли при транспортуванні, можуть виключити можливість гарантійного ремонту або заміни.
  5. Після відправки бракованого товару в нашу адресу необхідно повідомити менеджеру номер ТТН.
  6. Рішення про ремонт, заміну повністю або частково приймається сервісним інженером протягом від 2-х до 10-ти робочих днів з моменту отримання бракованого виробу в транспортній компанії. У деяких випадках може знадобиться більше часу на діагностику (наприклад, якщо необхідна тривала зарядка та розряджання).