Способи оплати в інтернет-магазині «КрейзіЛав»
- Післяплата (при замовленні від 300 грн.) — оплата замовлення при отриманні товару у відділенні транспортної компанії «Нова Пошта».
При такому способі оплати «Нова Пошта» стягує додаткову плату за пересилання грошей: 2% від суми замовлення + 20 грн. Послуги післяплати оплачує покупець.
Замовлення до 300 грн. не відправляються післяплатою, а оплачуються на картку ПриватБанку.
- Повна передоплата на карту ПриватБанку — найшвидший і зручний спосіб оплати без додаткових витрат — ви не платите за пересилку грошей назад, як при післяплаті. Оплатити замовлення можна:
- в будь-якому відділенні ПриватБанку,
- через касу будь-якого банка України,
- через термінали або через Приват24.
Після підтвердження замовлення менеджер висилає реквізити для оплати.
Умови і варіанти доставки
Можливі два варіанти отримання товару:
- У відділенні перевізника «Нова Пошта».
- Адресна доставка кур'єром Нової Пошти.
Доставка інтимних іграшок, замовлених в інтернет-магазині «КрейзіЛав», здійснюється тільки по Україні зі складу в м. Дніпро.
Увага! Відправка товару можлива тільки після підтвердження замовлення з вашого боку.
Для цього після оформлення замовлення на нашому сайті, з вами зв'язується наш менеджер (зазвичай по вайберу або e-mail) для підтвердження замовлення.
Якщо ви не підтверджуєте своє замовлення до зазначеного в пункті "Терміни доставки" часу, то ваше замовлення НЕ буде відправлено.
Вартість доставки
Вартість доставки від 70 грн (залежить від розмірів і ваги товару) і розраховується за тарифами кур'єрської компанії «Нова Пошта».
Терміни доставки
Доставка по Україні в основному займає 1–2 робочих дні. В найвіддаленіші куточки нашої країни терміни доставка може бути довше.
Ми відправимо товар сьогодні при підтвердженні та оплаті замовлення до зазначеного часу:
- до 12:00 — Пн;
- до 13:00 — Вт–Пт;
- до 11:00 — Сб.
Якщо оформлення або оплата замовлення відбувається після зазначеного часу, то відправка товару здійснюється на наступний робочий день.
У неділю відправок немає.
Якщо Ви не встигли забрати своє замовлення, то після 5-ти днів зберігання посилки у відділенні Нової Пошти, відбувається автоповернення посилки.
Продовження зберігання здійснюється за тарифами Нової Пошти — 15 грн./добу, після заяви відправника або одержувача. Якщо Вам потрібно продовжити термін зберігання, повідомте нам будь-яким зручним способом, зазначеним в розділі Контакти.
УВАГА: будь-які додаткові послуги, такі як: зберігання посилки у відділенні НП, упаковка в коробки НП, перенаправлення на іншу адресу оплачує покупець.
Адресна доставка кур'єром можлива за тарифами компанії «Нова Пошта» та оплачується покупцем окремо.
Як пакується Ваше замовлення перед відправкою
Товар пакується в непрозорий щільний пакет без будь-яких позначок або логотипів виробника або магазину. Якщо необхідно, замовлення може бути упаковане в коробки Нової Пошти. В цьому випадку вартість коробки додаєтся до вартості доставки.
Як відбувається повідомлення покупця про відправку замовлення
Після відправки товару Вам повідомлять по Viber або по e-mail (які Ви вказали при оформленні замовлення на сайті) номер декларації і дату прибуття вантажу на склад компанії «Нова Пошта» в Ваше місто. Як правило, від Нової Пошти приходить СМС повідомлення в момент прибуття товару на склад.
Як отримати своє замовлення
Щоб отримати своє замовлення, необхідно прийти на склад кур'єрської компанії «Нова Пошта» в своєму місті.
При собі достатньо мати номер декларації (експрес-накладної), оригінал паспорта громадянина України/закордонного паспорта або телефон з номером, вказаним в декларації.